Update: Oktober - Reisverslag uit Silver Spring, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu Update: Oktober - Reisverslag uit Silver Spring, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

Update: Oktober

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

05 November 2013 | Verenigde Staten, Silver Spring

De laatste drie weken heb ik niet veel uitgestoken. Ik heb een weekend moeten werken en tijdens de week was het weer niet altijd schitterend. Waardoor ik dus soms niet buiten kon met de baby. Ik ben ondertussen wel al Walmart gaan bezoeken in Hyatsville. De buurt was niet echt alles. Veel African-American en Latino’s, en ik dan met mijn wit velleke :s. Ik werd nogal raar bekeken door sommige mensen, maar dat heb ik dan ook weer meegemaakt. Daarna ben ik naar een andere Belgische au pair thuis geweest. Net toen ik aankwam, ging de rest naar huis, maar zo heb ik nog eens met een landgenoot verhalen kunnen wisselen.
Op zondag ben ik naar “The Laramie Project” gaan een kijken. Een toneelstuk over het verhaal van de Gaybashing die in Laramie, Wyoming, plaatsvond (1998). Het verhaal werd samengesteld aan de hand van reacties van de buurtbewoners van Laramie en kenissen van Matthew Shepard. Het toneelstuk was niet echt een typisch toneel, maar wel zeer interessant om te zien.
Dit weekend ben ik naar Philadelphia gegaan. Daar ben ik een alweer andere Belgische au pair gaan bezoeken. Zaterdagochtend vertrok ik met de bus. Eens aangekomen, zijn we gaan lunchen en heeft Eline mij door de University City geleid. Zeer leuk om te zien, vooral die typische studentenhuizen zoals in de films :p. Daarna zijn we downtown gegaan en liepen we voorbij het gebouw “in honor of Benjamin Franklin”. We zijn gestopt bij het artsmuseum. Jaja, daar zijn de beroemde trappen die Rocky oploopt :D.
Zondag zijn we dan naar “The Hunger Games – promotour” geweest. Om 10u gingen de deuren open, maar wij waren er al om 8u.45, omdat iemand ons afzette. Omdat er al een rij stond, besloten we om take-out ontbijt te gaan halen. Dat hebben we dan op ons gemakske opgegeten in de rij :p. Om 10u gingen de deuren eindelijk open, wij blij, want dat was koud! En het mocht gaan beginnen. En beginnen deed het zeker, om 13u :o. Dus wij hebben daar 4u staan wachten om de acteurs 25 minuten te horen babbelen en nog geeneens een handtekening te krijgen :o. Maar we hebben ze toch gezien he, en wie kan dat zeggen :p. ’s Avonds vertrok ik dan weer met de bus naar huis.
Ah en superveel mensen dat mij zegge dat ik op Emma Stone lijk en “pretty” ben. Super voor mijn ego :p.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Silver Spring

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 6591

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: