De aankomst - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu De aankomst - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

De aankomst

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

24 September 2013 | Verenigde Staten, Manhattan

Na het vloeien van nog enkele traantjes, steeg ik om 10u.25 eindelijk op. Samen met twee andere Belgische meisjes landde we 7 uur en 15 minuten later. Om 14u.15 gingen we met de shuttlebus het hotel. Na misschien wel 15 net-niet-ongelukken (het verkeer in Brussel is niks vergeleken met Manhattan), kwamen we aan in het “New Yorker Hotel”.
Na een kort skype-gesprek met papa, mama, Jonathan en Figaro, ging ik samen met de andere au pairs eten in “TGI (Friday)”.
Daarna maakten we een gezamenlijke wandelling we op de Eight Avenue. Natuurlijk was ik de eerste van de groep die BIJNA plat tegen de grond ging :p.
Om 19.30 besloten we terug te gaan naar het hotel. Om 20u.00 kwam mijn Duitse kamergenote, Michelle aan.
De foto’s volgen morgen, maar nu eerst … Een beetje slapen ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Manhattan

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 6642

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: