Orientatie: Dag 2 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu Orientatie: Dag 2 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

Orientatie: Dag 2

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

25 September 2013 | Verenigde Staten, Manhattan

Vandaag bezochten we Ground Zero, spijtig genoeg was het gesloten toen we aankwamen, maar ik heb het toch eens gezien hé. Dus besloten we om dan maar naar Staten Island te gaan met de ferry. Tijdens die trip zagen we HET Vrijheidsbeeld. Wat eigenlijk kleiner is dan ik had verwacht :s. Daarna gingen we naar Taco Bell en had ik de lekkerste taco die ooit heb gegeten. Het was dan ook mijn eerste :p.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Manhattan

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 6645

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: