Rain, sugar and party - Reisverslag uit Upper Marlboro, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu Rain, sugar and party - Reisverslag uit Upper Marlboro, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

Rain, sugar and party

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

14 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Upper Marlboro

Hoi iedereen, het is al even geleden sinds ik nog iets heb laten weten, maar hier is het verslagske van deze week. Veel plezier.
Deze week arriveerde de grootvader. Superleuke man, maar bracht veel snoep in huis. Naast veel snoep, was er ook veel regen . Dat betekende dus niet veel goeds. Toch was er een droog dagje, waarop ik naar het bakkerijtje ben gegaan. Jamie! Ik wou alles! Maar heb het toch maar bij donuts en een Red Velvet Cupcake gegeten.
Donderdagavond ging ik voor het eerst naar de cinema. Man dat is duur, ik was voor de film en een snack $30 kwijt :/. Maar het was wel een goede film (Runner Runner) :D.
In het weekend at ik opnieuw donuts. Dit was tevens het beste en het slechtste weekend tot nu toe. Ik heb mij super geamuseerd, maar ook superongezond gegeten. Vrijdag avond stond de grootvader erop dat ik een donut met jelly probeerde. Hij kon het niet geloven dat ik dat nog nooit had gegeten. Na een paar keren nee gezegd te hebben, heb ik hem maar opgegeten. Man da’s lekker :p. Na het avondeten sloten we af met een “Raspberry Chocolate Cake” :o. Zaterdag at ik als ontbijt een donut gevuld met pudding. Daarna ging ik samen met de man van mijn gastgezin om wandelschoenen. Heb nieuwe Nike’s en een drinkbus, whoop whoop. Als lunch at ik een suuuupervettig pizzastuk. Het vettigste dat ik ooit heb gegeten denk ik :s. Als dessert at ik 2 donuts (1 gevuld met chocomousse en 1 met chocoladeglazuur) van “Dunkin Doughnuts”. Toen vroeg één van de meisjes of we zin hadden om op zoek te gaan nar walmart en wij dachten waarom niet. Dus wij op zoek naar Walmart. Op een gegeven moment kwamen we op een punt waar we eerder al waren gepasseerd. Op een gegeven moment waren bij Walmart, maar … we konden nergens de winkel zien :s. Tot we het vroegen en bleek dat er geen Walmart is in D.C. en bleek dat wij op weg waren naar Walmart Office Building, hihi. Maar zo zagen we nog eens iets he, zoals China Town :D. In D.C. zagen we ook een snoepwinkel met supergrote snoepkes :o. Daarna gingen we naar “The Capitol Building”, het was wel gesloten (stomme shutdown) maar dan zagen we de buitenkant al eens he. Voor we gingen eten, gingen we aperitieven bij één van de meisjes thuis. Een beetje chips en Australisch bier (foster’s). ‘s Avonds zijn we dan naar “The Cheesecake Factory” (waar Penny van “The Big Bang Theory werkt :p) gaan eten. Ik had een mac ’n cheese burger met sweet potatoe fries. Niet echt denderend, maar de cheesecake met chocomousse was ZALIG!!! Daarna zijn we in D.C. uitgegaan. Was dat choquerend! Hoe de meisjes dansen in de hiphop video (zoals Miley Cyrus :p), zo dansen die in het echt :o. Die stonden daar elkaar te bespringen en dat waren nog maar die drie meisjes :p. Er waren twee strippalen en een spiegel om uzelf te zien dansen :s. Raar! Zondag ben ik dan gaan ontbijten in “Le Pain Quotidien”. Een Belgisch restaurantje met allerlei Belgische gebakjes. Daar aten we een “Warm Belgian Waffle” (wat eigenlijk een Luikse wafel is) en “Pain Perdu” (verloren brood) met honing. Het was niet echt wat ik ervan verwachtte, maar het was ook niet slecht :D. Daarna liepen we over de “Local Farmers Market”. Toen kreeg dat ene meisje het idee om op zoek te gaan naar “Marshalls”. Opnieuw was ze verkeerd een ze leidde ons naar een bank. Die betrouw ik dus niet meer, haha. We besloten toen maar om naar de supermarkt te gaan in Pentagon City. Tenslotte zijn we dan gaan dineren in Silver Spring en had ik (opnieuw) pizza. Dus dit weekend was het ongezondste weekend van mijn leven :s, maar het MEESTE was wel lekker, dus das een pluspunt he :D.
Vandaag ben ik me gaan inschrijven in school. Vooraleer ik een vak kan kiezen moet ik een test afleggen om te testen op welk niveau ik ben met mijn Engels :s. Ik ben nog niet begonnen en ik krijg hier al testen, Whaaat? :p. De test is gepland voor volgende week dinsdag. Ondertussen ga ik dan maar op zoek naar mogelijke vakken die ik wil volgen. Wish me luck :D!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Upper Marlboro

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 6609

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: