D.C. baby! - Reisverslag uit Upper Marlboro, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu D.C. baby! - Reisverslag uit Upper Marlboro, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

D.C. baby!

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

05 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Upper Marlboro

Vandaag ben ik samen met bianca en anarheli op zoek gegaan naar D.C. We vertrokken in Dupont Circle, waar ik voor de eerste keer “American Pancakes” at in een restaurant “The Madhatter”. Binnen was alles versierd in thema van Alice in Wonderland. Daarna gingen windowshoppen in Georgetown. In Georgetown aten we als lunch een groooooot ijsje (maar twas toch gene foubert (qua smaak dan) :p). Daarna gingen via de Pensylvenia drive downtown D.C. Daar hebben we het “Witte huis” en “The executive office building” gezien. In D.C. gingen we iets drinken in een Frans cafeetje. Toen de ober ontdekte dat ik van België was, begon hij Frans tegen mij te praten (:s). Maar ik verstond hem en ik kon toch antwoorden, dus goed voor mij :D. We zijn ook gaan shoppen in “Forever 21”, leuke winkel maar zo groot en zo vermoeiend :p. Voor we terug naar huis gingen, gingen we eerst nog iets eten. De restjes namen we mee en gaven we aan een dakloze die ons daar zeer dankbaar voor was :D. Om dan eindelijk thuis te geraken moest ik een taxi nemen. Spannend want die chauffeur vroeg aan mij of ik de weg niet wist, want zijn GPS werkte niet goed :s. Maar ik ben toch veilig thuisgeraakt na een dag vol plezier :D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Upper Marlboro

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 6641

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: