Orientatie: Dag 3 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu Orientatie: Dag 3 - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

Orientatie: Dag 3

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

27 September 2013 | Verenigde Staten, Manhattan

Vandaag hadden we een lange dag les (8.30 – 18.00), MAAR ik heb wel EHBO geleerd en kan nu CPR geven of de Heimlich-greep uitvoeren. Dus vanaf nu is iedereen veilig zolang hij maar in mijn buurt blijft :p.
Daarna gingen we naar “the empire state building”. Op weg naar daar lieten we ons overtuigen om ons ticket te upgraden voor slecht €9 zodat we niet moesten aanschuiven in een suuuuuperlange rij :D. SLECHTSTE idee OOIT! Dat was de eerste keer dat ik in “’tzak gezet” was. De andere meiden moesten 5 min wachten en wij ook! We kregen toch nog een kaart met het uitzicht van boven. De kaart kostte $5, dus waren we maar voor $4 extra gegaan :p. Wat nog goedkoper is dan voor een "normale" tourist, want ik had mijn ticketje voor $14 ipv $25.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Manhattan

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 6643

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: