Op naar het gastgezin - Reisverslag uit Silver Spring, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu Op naar het gastgezin - Reisverslag uit Silver Spring, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

Op naar het gastgezin

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

28 September 2013 | Verenigde Staten, Silver Spring

Vandaag was mijn laatste dag in New York City. Samen met nog een ander meisje nam ik de bus van New York naar Bethesda. Een trip van maar 4u en dus zeer vlot verliep. Aan de bus stop werd ik opgepikt door het gastgezin. Na een rondleiding op de baan, kreeg ik een korte rondleiding van het huis en leerde ik de baby kennen. Daarna pakte ik mijn valiezen uit, nam een douche en had een Amerikaans Avondmaal: Cornbread with barbeque chicken and cobsalad. HEt was SUPERlekker, enkel raar dat het Cornbread zo zoet was. Ik heb het bewaard als laatste, dan had ik toch een dessertje :D. Voor de rest was het ontvangst super. Het gezin was zeer lief.

  • 30 September 2013 - 09:12

    Birgit:

    leuk om te lezen dat het goed klikt! ge gaat dat super doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Silver Spring

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 6639

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: