Silver Spring: Dag 1 - Reisverslag uit Silver Spring, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu Silver Spring: Dag 1 - Reisverslag uit Silver Spring, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

Silver Spring: Dag 1

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

29 September 2013 | Verenigde Staten, Silver Spring

Vandaag kon ik voor de eerste keer uitslapen, YES! Daarna gingen ik samen met het gezin naar een markt downtown. Op deze markt werd enkel groenten en fruit en zelfgemaakte producten materialen gemaakt. Vervolgens ging ik naar Trader’s Joe. Een supermarkt met enkel organisch voedsel. Op gebied van eten, heb ik al enkele proeven doorstaan. Vandaag at ik bijvoorbeeld rauwe tomaten, rauwe champignons en avocado. Wie mij goed kent, weet dat dit het voor mij een hele uitdaging is om deze groenten te eten. MAAR ik was een flinke meid (:p) en heb van alles geproefd en het was niet slecht! Vandaag kreeg ik van het gezin ook een nieuwe GSM, een soort van welkomsgeschenk :D. In de namiddag speelde ik ook voor de eerste keer alleen met de baby. Het klikt echt goed tussen mij en het gezin. We beginnen elkaar beter te kennen en we zijn op weg naar een SUPER jaar. Ik heb echter nog geen tijd gehad om foto's te nemen. Maar wees gerust, foto's zullen volgen :D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Silver Spring

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6645

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: