Hello D.C.! - Reisverslag uit Accokeek, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu Hello D.C.! - Reisverslag uit Accokeek, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

Hello D.C.!

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

30 September 2013 | Verenigde Staten, Accokeek

Vandaag ging ik samen met het gezin Washington D.C. verkennen. We liepen langs “the White house”, bezochten “the Washington Monument’, “The Lincoln Monument” en ik zag “the Capitol Building”. ‘s Avonds keken we samen naar een footballgame en legden ze me de regels uit (ik moet nog véééél regels ontdekken, lang leve internet!). Vandaag waste ik ook de baby voor de eerste keer en kreeg ik nogmaals uitleg over wat ik allemaal moet doen. Gelukkig want sommige stappen was ik een (beetje) vergeten :D.
Morgen is de grote dag, dan mag ik alles alleen doen…Spannend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Accokeek

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 6648

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: