Eerste week Silver Spring - Reisverslag uit Silver Spring, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu Eerste week Silver Spring - Reisverslag uit Silver Spring, Verenigde Staten van Marissa Adriaenssens - WaarBenJij.nu

Eerste week Silver Spring

Door: Adriaenssens Marissa

Blijf op de hoogte en volg Marissa

04 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Silver Spring

De eerste week verliep goed. Op de eerste dag "werken" kreeg ik de baby aan het lachen gebracht! Mission accomplished :p!
Woensdag ging ik samen met een andere au pair in de buurt wandelen met de kindjes. Zo leerde ik de buurt kennen, maar het was zooo warm (29°C) :o. Donderdag ging ik samen met haar en nog een andere au pair naar "The Mall". Het was er niet zo groot eerder de grote van Waasland shoppingcenter, maar er waren wel veel leuke en goedkope (:D) winkeltjes. Daar at ik ook voor de eerste keer ooit "cheesy fries", en het was .... Lekker!!! Voor de rest verliep de week zeer rustig. Deze week at ik ook voor het eerst black beans en guacamole. Was niet slecht maar ik heb al betere dingen gegeten :p.was ook de dag dat ik voor het eerst Daarnaast skypte ik van de week ook met mijn broerke en Laura.Daarna besefte ik dat het nog effe gaat duren voor ik mijn familie terug zie, maar hé er is hier nog veeeeeel te zien, dus niet getreurd :D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Silver Spring

Marissa

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 6647

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 23 September 2014

U.S.A

20 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: